Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 27 september 2021, 13:11
Oavsett om du äter äppelpaj eller pizza, kan du äta bättre med Krav, är budskapet i den senaste kampanjfilmen.
”Ät bättre i skördetider” är budskapet i anr+1:s höstkampanj för Krav. Kampanjens budskap gäller allt vi väljer att äta, men man ger extra uppmärksamhet till typiska höstprodukter.
– Oavsett om man väljer äppelpaj, lövbiff, eller pizza kan man göra ett hållbart val. Man behöver bara hålla utkik efter Krav-märket, det står för allt man behöver veta, säger Anita Falkenek, vd på Krav, i ett pressmeddelande.
Budskapet Ät bättre är Kravs kommunikationskoncept, och anr+1 har arbetat utifrån det för att attrahera nya konsumenter till Krav. Kampanjen är producerad tillsammans med Acne med byrån anr+1 bakom. Den kommer synas på sociala medier, på TV4 Play, storbildsskärmar utomhus och helsidor i print.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Vimeo är blockerad under “Visa våra partners”.
Krav
Kommunikationschef: Nina Halling
Anr+1
Projektledare: Malin Millbourn
Creative Director: Andreas Lönn
Strateg: Anna Celay
Produktionsledare: Jacqueline Nyman
Copywriter: Katja Janford
Grafisk form: Annica Lundqvist/Camilla Rosenzweig
Motion Graphic Designer: Jacob Nathanson
Acne
Producent: Agnes Carpelan
Regissör/Fotograf: Felix Swensson
Postproduktion: Acne