Kampanj
Kundupplevelsen är obegränsad när Tele2 företagskampanjar
Publicerad: 27 februari 2023, 10:48
M&C Saatchi ligger bakom b2b-kampanjen.
I den nya företagskampanjen visar Tele2 exempel på digitalisering i olika branscher där teleoperatören har tagit fram kundupplevelsen. Kampanjen består av filmer och displayannonser, i social medier, nationell radio och digital audio.
Kampanjen tar utgångspunkt i undersökningen ”Se kunden”, som Ipsos har utfört för Tele2s räkning.
– Tele2 är inte bara leverantör av tekniska lösningar utan vi hjälper våra kunder att skapa bättre upplevelser för sina kunder. Den rådgivande rollen som vi ofta har med våra kunder vill vi sätt fokus på med den här kampanjen, säger Beata Enmark, marknadschef på Tele2 Företag i ett pressmeddelande.
I samband med kampanjen har Tele2 samarbetat med M&C Saatchi, Vast Works och IK Stockholm
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.