Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 21 December 2020, 13:48
Montage från Bris, Minds, Rädda Barnen och Skåne Stadsmissions kampanjer.
Nyårsdikten dök upp i två olika kampanjer, för två olika ideella organisationer. En klassisk juldänga fick en mörk underton i en kampanj för Bris respektive Skåne Stadsmission. Hur påverkas egentligen en kampanj av att konkurrenten anspelar på samma sak?
Burger Kings passningar till McDonald's, Oatlys Spola Mjölken-kampanj och Trafikverkets travesti på Forrest Gump. Att anspela på något annat i reklam är ett välkänt och ofta lyckat
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.