Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

OKQ8 vill visa hur de förenklar för företagskunderna

Publicerad: 15 juni 2022, 08:12

OKQ8:s nya kampanj går huvudsakligen i sociala medier, digitalt och print.

Med kampanjen ”Hur enkelt kan det va?” lanserar OKQ8 två nya företagskort.


Ämnen i artikeln:

NyheterKampanjOKQ8Outhousebyrån

OKQ8:s två nya företagskort är framtagna för den ökande andelen elbilar. Med en helhetslösning, som inkluderar företagskort och laddboxar, kan man ladda elbilen på jobbet, på stationen eller hemma, och betala på samma faktura. Dessutom kan man betala för flytande drivmedel och andra bilrelaterade produkter på stationerna. 

Med den nya kampanjen ”Hur enkelt kan det va?” vill OKQ8 visa hur de förenklar för företagskunderna. 

 – Vi satsar mycket på hållbara drivmedel och bygger ut med snabbladdning på allt fler stationer. I den satsningen ingår också de nya korten som ska göra det enklare för bilförarna, säger Pia-Karin Wennerholm, marknadsansvarig för OKQ8 Elbilsladdning inom B2B, i ett pressmeddelande. 

Kampanjen går huvudsakligen i sociala medier, digitalt och print, och är framtagen av Outhousebyrån. 

Arbetsgrupp

Ansvarig kund:
Pia-Karin Wennerholm, Marketing manager B2B Sales & CRM, OKQ8 AB

Team på Outhousebyrån:

Projektledare/Kundansvarig – Johanna Ronnestam Bergbom

Produktionsledare – Susanne Appelgren

AD – Emma Nilsson

Copy/Kreatör – Karl-Fredrik Mattsson

Copy – Diana Martin

Originalare – Ola Arvidsson
Kreatör – Tomas Strand

Mediebyrå:
HowCom

 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.