Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Poker Wallenberg blir överkörd av nioårige säljaren Eston i Barncancerfondens kampanj

Publicerad: 3 februari 2021, 09:18

Foto: Kampanjbild

I Barncancerfondens företagskoncept sköter barnen säljsnacket. Den senaste filmen är anpassad för Linkedin och vi ser Eston, 9 år göra affärer med Poker Wallenberg. Garbergs står bakom kampanjen.


Ämnen i artikeln:

GarbergsBarncancerfonden

Nyligen lanserade Barncancerfonden och Garbergs en kampanj anpassad för företag. Nu visas en ny film på LinkedIn, den här gången ringer Eston upp Poker Wallenberg för att sälja på honom ett företagspaket.

– Vi tycker det är otroligt kul att vi fått låna Poker Wallenberg till den här kampanjen. Filmerna är framtagna med glimten i ögat men med bibehållen underton av allvaret i vad det faktiskt handlar om – möjligheten att som företag stötta barncancerforskningen och de familjer som drabbas varje dag, säger Michel Brygiewicz, marknadschef på Barncancerfonden i en kommentar. 

 

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

GarbergsBarncancerfonden

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.