Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 3 februari 2021, 09:18
Foto: Kampanjbild
I Barncancerfondens företagskoncept sköter barnen säljsnacket. Den senaste filmen är anpassad för Linkedin och vi ser Eston, 9 år göra affärer med Poker Wallenberg. Garbergs står bakom kampanjen.
Nyligen lanserade Barncancerfonden och Garbergs en kampanj anpassad för företag. Nu visas en ny film på LinkedIn, den här gången ringer Eston upp Poker Wallenberg för att sälja på honom ett företagspaket.
– Vi tycker det är otroligt kul att vi fått låna Poker Wallenberg till den här kampanjen. Filmerna är framtagna med glimten i ögat men med bibehållen underton av allvaret i vad det faktiskt handlar om – möjligheten att som företag stötta barncancerforskningen och de familjer som drabbas varje dag, säger Michel Brygiewicz, marknadschef på Barncancerfonden i en kommentar.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.