Kampanj
Polestar svänger mot inhouse: ”Helt odramatiskt”
Publicerad: 27 januari 2023, 14:24
Nils Rylén, svensk marknadschef på Polestar och ny annons.
Polestar släpper en ny kampanj, men har inte tagit hjälp av Forsman & Bodenfors. Det innebär inte att varumärket inte kommer att samarbeta med byråer i framtiden, menar företagets svenska marknadschef Nils Rylén.
Polestar tycks stå på egna ben och har främst jobbat internt med den nya kampanjen. Teamet på Polestar har vuxit över tid – och har nu resurserna som krävs.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.