torsdag30 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Polestar svänger mot inhouse: ”Helt odramatiskt”

Publicerad: 27 januari 2023, 14:24

Nils Rylén, svensk marknadschef på Polestar och ny annons.

Polestar släpper en ny kampanj, men har inte tagit hjälp av Forsman & Bodenfors. Det innebär inte att varumärket inte kommer att samarbeta med byråer i framtiden, menar företagets svenska marknadschef Nils Rylén.

Ämnen i artikeln:

PolestarForsman & BodenforsAcneEdisenStockholm Design LabNyheter

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se


Polestar tycks stå på egna ben och har främst jobbat internt med den nya kampanjen. Teamet på Polestar har vuxit över tid – och har nu resurserna som krävs.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev