söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

S inspireras av Amanda Gorman – ska få fler att bry sig om välfärden

Publicerad: 30 april 2021, 10:54

Till höger: Socialdemokraternas kommunikationschef Helena Salomonson. Foto: Montage/press

Med rapp poesi släpper Socialdemokraterna nu en mellanvals-kampanj som ska påminna om partiets värderingar – och varför de är extra viktiga i en pandemi. ”Traditionellt satsar partierna det stora krutet på valrörelsen”, säger partiets kommunikationschef Helena Salomonson.

Ämnen i artikeln:

SocialdemokraternaAcneKampanjPR-kampanjReklamkampanj

JVC


Kall ljusrörsbelysning, landstingsfärger och sjukhusmiljö. ”Välfärden är samhällets ryggrad”, är budskapet i Socialdemokraternas 70 sekunder långa mellanvalskampanj som sänds i samband med första maj-firandet. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev