Kampanj
S inspireras av Amanda Gorman – ska få fler att bry sig om välfärden
Publicerad: 30 april 2021, 10:54
Till höger: Socialdemokraternas kommunikationschef Helena Salomonson. Foto: Montage/press
Med rapp poesi släpper Socialdemokraterna nu en mellanvals-kampanj som ska påminna om partiets värderingar – och varför de är extra viktiga i en pandemi. ”Traditionellt satsar partierna det stora krutet på valrörelsen”, säger partiets kommunikationschef Helena Salomonson.
Kall ljusrörsbelysning, landstingsfärger och sjukhusmiljö. ”Välfärden är samhällets ryggrad”, är budskapet i Socialdemokraternas 70 sekunder långa mellanvalskampanj som sänds i samband med första maj-firandet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.