Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

måndag17.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

S inspireras av Amanda Gorman – ska få fler att bry sig om välfärden

Publicerad: 30 april 2021, 10:54

Till höger: Socialdemokraternas kommunikationschef Helena Salomonson.

Foto: Montage/press

Med rapp poesi släpper Socialdemokraterna nu en mellanvals-kampanj som ska påminna om partiets värderingar – och varför de är extra viktiga i en pandemi. ”Traditionellt satsar partierna det stora krutet på valrörelsen”, säger partiets kommunikationschef Helena Salomonson.


Ämnen i artikeln:

SocialdemokraternaAcneKampanj

Kall ljusrörsbelysning, landstingsfärger och sjukhusmiljö. ”Välfärden är samhällets ryggrad”, är budskapet i Socialdemokraternas 70 sekunder långa mellanvalskampanj som sänds i samband med första maj-firandet. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.