Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Scandic presenterar nytt koncept – ska förstärka positionen som den trygga hotellkedjan

Publicerad: 17 oktober 2022, 12:42

Med det nya konceptet ”Your friend in town”, framtaget av Drum, vill Scandic bli gästernas vän och samlingspunkt. ”Det räcker inte längre att vara ett stort företag med ett välkänt varumärke, kunderna måste känna något för oss” säger marknadschefen Marcus Hammarström.

Ämnen i artikeln:

NyheterDrumScandic

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


I dag lanserar Scandic sitt nya kommunikationskoncept ”Your friend in town”, framtaget i samarbete med Omnicom-byrån Drum. Konceptet vilar på den varumärkesplattform som lanserades under sommaren och förhoppningen är att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev