Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Second hand-appens uppmaning: shoppa second hand var tredje gång

Publicerad: 21 september 2021, 12:20

Tise, en app för second hand-shopping, uppmanar konsumenter att välja second hand - men bara var tredje gång de shoppar. Kampanjen är gjord tillsammans med &Co., som är en del av byrånätverket NoA.


Ämnen i artikeln:

&CoNoa

Kampanjen riktar sig mot nordiska konsumenter och förmedlar budskapet ”Var tredje gång du shoppar, välj second hand, för vi har bara en planet.” Det ska vara lika enkelt att komma

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

&CoNoa

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.