Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Skönhetsjätten Lyko om nya samarbetet med Åkestam Holst: ”Gillar den spänstiga dialogen”

Publicerad: 15 augusti 2022, 08:46

Lykos nya kampanj.

Foto: Pressbild

Lyko lanserar sitt nya koncept efter samarbetet med Åkestam Holst påbörjades. Nu hyllar bolagets marknadschef Kalle Eliason byrån: ”Jag gillar arbetstempot, den spänstiga dialogen och den starka viljan att göra något riktigt bra”


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstLykoKampanjNyheter

I februari fick Åkestam Holst uppdraget att ta fram ett nytt koncept skönhetsbolaget Lyko. Nu lansaras nya kampanjen i Norden, och senare i Europa. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.