Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 19 Maj 2020, 11:58
Ett år efter lanseringen lanserar Spendrups energidrycksatsning The Naia Initiative sitt nya kommunikationskoncept ”Energy to Make a Difference” med en nationell kampanj.
Kampanjen för The Naia Initative är framtagen tillsammans med FLB Europa och frontas bland annat av artisten Imenella och kommer att synas i tv och digitalt under våren.
– Vi har under det första året byggt underifrån för att ge Naia den tid det krävs för att på ett trovärdigt sätt etablera ett nytt varumärke idag. Det har fallit väl ut och nu är vi redo att gå in i nästa fas, säger Stefan Garvander, produktchef The Naia Initiative i en kommentar.
Filmerna är producerade i samarbete med Tarot Pictures och Naias mediebyrå är Scream. I filmerna som är regisserade av Gustav Bondeson syns bland andra artisten Imenella, vilka båda har samarbetat med varumärket sedan det lanserades förra året.
– Det har varit en uttalad del i hur vi vill jobba. Vi vill bygga långsiktiga ömsesidiga samarbeten med människor vi gillar och inspireras av. Det är vägen framåt för oss och vi försöker också att de de vi jobbar med mycket kreativ frihet, avslutar Stefan Garvander.
Kund: The Naia Initiative
Kreativ byrå: FLB Europa
Mediabyrå: Scream
Produktionsbolag: Tarot Pictures