Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag01.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

The Naia Initiative gör sin första tv-kampanj

Publicerad: 19 Maj 2020, 11:58

Ett år efter lanseringen lanserar Spendrups energidrycksatsning The Naia Initiative sitt nya kommunikationskoncept ”Energy to Make a Difference” med en nationell kampanj.


Ämnen i artikeln:

SpendrupsCoronavirusetFLB Europa

Kampanjen för The Naia Initative är framtagen tillsammans med FLB Europa och frontas bland annat av artisten Imenella och kommer att synas i tv och digitalt under våren.

– Vi har under det första året byggt underifrån för att ge Naia den tid det krävs för att på ett trovärdigt sätt etablera ett nytt varumärke idag. Det har fallit väl ut och nu är vi redo att gå in i nästa fas, säger Stefan Garvander, produktchef The Naia Initiative i en kommentar. 

 Filmerna är producerade i samarbete med Tarot Pictures och Naias mediebyrå är Scream. I filmerna som är regisserade av Gustav Bondeson syns bland andra artisten Imenella, vilka båda har samarbetat med varumärket sedan det lanserades förra året. 


– Det har varit en uttalad del i hur vi vill jobba. Vi vill bygga långsiktiga ömsesidiga samarbeten med människor vi gillar och inspireras av. Det är vägen framåt för oss och vi försöker också att de de vi jobbar med mycket kreativ frihet, avslutar Stefan Garvander. 

Arbetsgrupp

Kund: The Naia Initiative

Kreativ byrå: FLB Europa

Mediabyrå: Scream

Produktionsbolag: Tarot Pictures

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.