Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 30 april 2020, 10:08
The & Partnership Nordics nya kampanj åt Toyota knyter an till den nordiska naturen.
Toyotas nya bilkampanj är producerad av The & Partnership Nordic och syns nu i flera digitala medier samt print i Europa. Fokus ligger dock på den nordiska marknaden.
Det avspeglas i kampanjen. Både rörligt och foto fokuserar på ett kargt kustlandskap.
– Förutom att vi är väldigt stolta över att producera denna kampanj, och med insikten i att den största delen av försäljningen sker i Sverige och Norge, föll det sig väldigt naturligt att vi producerade den här hemma i Norden, säger Joachim Medalen, vd på The & Partnership Nordics.
Arbetsgrupp:
Kundansvarig, Norden: Joachim Medalen
Kundansvarig projektledare, Norge: Erlend Simonsen
Creative Director: Timo Orre
Art Director: Geir Florhaug
Planner: Leon Phang
Produktionsledare: Susanne Vikskjold Solberg
Produktionsbolag: Process Films
Producent: Kristian Kjelman
Regissör: Matt Pain
Stillbildsfotograf: Daniel Blom, ACNE