Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

The & Partnership Nordics gör ny kampanj åt Toyota

Publicerad: 30 April 2020, 10:08

The & Partnership Nordics nya kampanj åt Toyota knyter an till den nordiska naturen.


Ämnen i artikeln:

The&PartnershipToyota

Toyotas nya bilkampanj är producerad av The & Partnership Nordic och syns nu i flera digitala medier samt print i Europa. Fokus ligger dock på den nordiska marknaden. 

Det avspeglas i kampanjen. Både rörligt och foto fokuserar på ett kargt kustlandskap. 

– Förutom att vi är väldigt stolta över att producera denna kampanj, och med insikten i att den största delen av försäljningen sker i Sverige och Norge, föll det sig väldigt naturligt att vi producerade den här hemma i Norden, säger Joachim Medalen, vd på The & Partnership Nordics.

Arbetsgrupp:

Kundansvarig, Norden: Joachim Medalen

Kundansvarig projektledare, Norge: Erlend Simonsen

Creative Director: Timo Orre

Art Director: Geir Florhaug

Planner: Leon Phang

Produktionsledare: Susanne Vikskjold Solberg

Produktionsbolag: Process Films

Producent: Kristian Kjelman

Regissör: Matt Pain

Stillbildsfotograf: Daniel Blom, ACNE

Julia V. Caesar

Reporter

julia.v.caesar@resume.se

Ämnen i artikeln:

The&PartnershipToyota

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.