Kampanj
Ticket återupptar reklamkoncept efter några års tystnad
Publicerad: 27 december 2022, 08:31
Efter ett par års pandemivila börjar nu resebyrån Tickets filmer inom konceptet Ticket Travel Control Center att rulla igen.
Till följd av pandemin pausade Ticket kommunikationen. Nu återupptar de Holy Divers kommunikationskoncept i samband med en tid där svenskarnas sug efter varmare väder ökar.
– Vi har legat lågt på filmfronten under pandemin men nu är läget rätt att gasa igen. Filmerna är superrelevanta nu i osäkra tider när trygghet, service och möjligheten att avboka står högt i kurs och något vi därför trycker på, säger Tickets marknadschef Michael Kapil.
– Att ett koncept kan göra comeback på det här sättet är ett kvalitetsmärke i sig och stödjer den gamla klyschan om att den som betalar för kvalitet bara gråter en gång, säger Andreas Grimelund vd på Holy DIver.
Filmerna kommer att rulla i tv, Play TV och andra digitala kanaler med start i mellandagarna.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Vimeo är blockerad under “Visa våra partners”.