Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Tove Styrke ansiktet utåt i Stadiums vårkampanj

Publicerad: 4 mars 2022, 08:14

Stadium tar in Tove Styrke i sin reklamkampanj i vår.

Foto: Pressbild

Stadiums vårkampanj frontas av artisten Tove Styrke – i ett pressmeddelande uppmanar stjärnan till ”att köra sitt egna race ”.


Ämnen i artikeln:

StadiumPR

Tove Styrke släpper inte bara en ny singel, hon inleder också våren med en kampanj tillsammans med Stadium. Företaget skriver i ett pressmeddelande att musik går hand i hand med att uttrycka sig själv, sin stil och åsikter, därför menar de, är Tove Styrke perfekt i rollen som frontfigur för sportkedjan.

Popstjärnan har tidigare haft ett samarbete med bland annat Adidas.

LÄS OCKSÅ: Adidas gör svensk kampanj med Jireel och Tove Styrke – på Spotify 

Idén bakom kampanjen gror ur meningen ”Våren visar vem du är”.

– Kläder är ett utmärkt redskap för att visa vad man tänker och känner. Det är ett sätt att presentera sig utan att behöva säga något. Kläder översätter vad som finns på insidan, till något som går att tolka på utsidan. Kör ditt eget race i stället för att gå omkring och vara som alla andra. Smälta in kan ju vem som helst göra. säger Tove Styrke i pressmeddelandet från Stadium.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

 

Ämnen i artikeln:

StadiumPR

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.