Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

Triss bygger gäddbete i guld i ny kampanj

Publicerad: 4 Maj 2020, 12:41

I Triss senaste kampanjfilm pläteras ett gäddbete i 24-karats guld. ”Känslan i vinstögonblicket kan liknas med känslan att känna det där tunga gunget i fiskespöt”, säger Johan Svensson pr-ansvarig på Svenska Spel Tur, i ett pressmeddelande.


Ämnen i artikeln:

Svenska SpelTriss

I Triss senaste kampanj i serien Guldkant åker fiskeprofilen Stefan ”Trumman” Trumstedt till Bologna för att möta Maurizio Carini. Italienaren sägs vara en av världens främsta betesbyggare, och har tagit fram vad Triss beskriver som ”världens exklusivaste gäddfiskedrag”. Dragets blad har pläterats med 24-karats guld.  

I den sex minuter långa filmen får vi följa Stefan ”Trumman” Trumstedts resa till Italien, och mötet med Maurizio Carini. 

– Känslan i vinstögonblicket kan liknas med känslan att känna det där tunga gunget i fiskespöet när ditt livs fisk hugger, säger Johan Svensson pr-ansvarig på Svenska Spel Tur, i ett pressmeddelande. 

Idén är framtagen av Svenska Spel Tur, och produktionen står Tomma Tunnor för. Kampanjen tas fram i samarbete med Catch With Care, Nordens största återförsäljare av sportfiskeutrustning. 

– Med den breda kundbasen som Triss har och ett stort community av fiskeintresserade kan vi jobba med fördel i egna kanaler och inbound, säger Johan Svensson. 

Julia V. Caesar

Reporter

julia.v.caesar@resume.se

Ämnen i artikeln:

Svenska SpelTriss

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.