Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Trygg-Hansa intensifierar kampanj efter invasionen: ”En fråga vi arbetat med i många år”

Publicerad: 8 mars 2022, 08:53

Trygg-Hansa intensifierade kampanjen om psykisk ohälsa i och med kriget i Ukraina. ”Det kändes naturligt för oss”, säger bolagets marknadschef Emma Brandt-Johnsson.

Foto: Trygg-Hansa/Pressbild

Det började omkring jul som en kampanj för att utbilda och ge ungdomar verktyg för att hantera sitt eget mående. Och när Ryssland invaderade Ukraina aktualiserades ämnet ytterligare : ”Det kändes då naturligt för oss att intensifiera kommunikationen”, säger marknadschefen Emma Brandt-Johnsson.


Ämnen i artikeln:

Trygg-HansaKampanjUkrainakrigetNyheter

Kampanjen ”För alla unga – en utbildning i psykisk hälsa” hade redan pågått ett par månader när kriget kom. Trots att Ryssland i veckor förnekade planerna på att invadera Ukraina

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.