onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Vattenfall gör pastisch på skönhetsreklam – Cara Delevingne frontar

Publicerad: 9 maj 2023, 13:03

Cara Delevingne i en ny hållbarhetskampanj för Vattenfall.

Foto: Kampanjbild

Med hjälp av supermodellen Cara Delevingne går Vattenfall ut i en bred hållbarhetskampanj, med sin största satsning på influencer marketing någonsin.
– Vi har en unikt stark position i den yngre målgruppen när det kommer till tänkbarhet och liking, säger Paul Morel, brand campaign manager.

Ämnen i artikeln:

SyftesdrivetVattenfallNord DDBMarknadsföringInfluencerInfluencers

Andreas Rågsjö-Thorell

andreas.thorell@resume.se


Vattenfall har haft en positiv utveckling av varumärket under de senaste åren, mycket tack vare bredare varumärkeskampanjer. För att bibehålla trenden och växa i nya målgrupper krävs nya grepp.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev