Kampanj
Verkliga kundrecensioner i centrum för Amazons nya kampanj
Publicerad: 16 maj 2023, 07:36
Foto: Kampanjbild
Kampanjen är den första i samarbetet mellan 72andsunny och Amazon.
I 72andsunnys första kampanj för Amazons retailverksamhet hämtar de inspiration från verkliga kundrecensioner. I den första av två filmer får vi följa en man som köpt ett hästhuvud i plast, vilket enligt kundrecensionen lett till frågor om varför. "Varför har inte du än?" har varit mannens mannens svar.
I den andra, mindre komiska filmen, får vi följa en mamma med två stökiga söner i lågstadieåldern. Sönerna delar rum och kan inte sluta bråka, varför mamman köper två tältdukar till sängarna. "Bought a tent for their bed. Gave them a new world".
Kampanjen är en del av Amazons koncept "Every day better" som de lanserade under 2022.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.