Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 1 oktober 2021, 09:19
Artisten Petter medverkar i Nord DDB:s senaste kampanj för Willys där kedjan uppmanar oss att göra unna oss lite mer i veckorna.
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge. Det är budskapet i Willys senaste kampanj där kedjan vill att vi ska unna oss mer i veckorna och inte vänta med att njuta till helgen. ”Äh, nu tar vi helg”, uppmuntrar man till att lyxa till det mitt i veckan.
I kampanjen teamar Willys upp med Petter och Siri Barje som i filmer syns plocka ihop varsin ”Äh, nu tar vi helg” kasse med sina helgfavoriter som säljs i kedjans e-handel. Petter medverkar också i reklamfilmen som går i tv.
Kampanjen kommer synas digitalt, i tv, butik och utomhus och förutom Petter och Siri Barje gör man en rad profilsamarbeten som kommer aktiveras i höst. Kampanjen är framtagen av NORD DDB och filmen är producerad av Giants & Toys, med Jesper Ganslandt som regissör.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Byråer:
Reklambyrå: NORD DDB
Mediebyrå: Bright Media Agency
Produktionsbolag:
House Agency
Giants & Toys, med Jesper Ganslandt som regissör