Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

10 byråledare om vad som kommer dominera 2021 – här är deras största utmaningar

Publicerad: 7 Januari 2021, 14:54

Mehrnaz Bejne (Garbergs), Daniel Lagerqvist (Fuze PR), Elin Ahldén (Lennox), Niclas Rahm (Eventyr), Jennie Sinclair (Techposition), André Frisk (Wikberg & Frisk), Malin Wikerberg (Garbergs Malmö), Billy McCormac (Miltton Sweden), Anna Högberg (Futerra), Brandon Sekitto (Third Chapter)

Långsikt vs kortsiktigt? Hur skapar man en bra arbetsmiljö för denna tid? och kommer kommunikation hamna högre upp på agendan för näringslivet i en värld präglad av fortsatt osäkerhet? Resumé bad tio byråledare att analysera om vad som kommer att utmärka 2021.


 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.