Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

100-wattaren – en Fröjd för Titan

Publicerad: 15 september 2008, 10:26

Svea Fröjd lämnade Baluba och tog med sig 100-wattaren som kund. Reklamtävlingen produceras i år av nystartade Titan Event där Fröjd är chef.


Svea Fröjd, chef för Titan Event som producerar årets upplaga av 100-wattaren.

Svea Fröjd var ansvarig på Baluba när bolaget producerade fjolårets upplaga av 100-wattaren. Tidigare i år bytte hon jobb och blev chef för Titans nya affärsområde – event.

Och just Fröjd är den största anledningen till att 100-wattaren nu väljer Titan Event för att fixa  årets prisutdelnings som hålls i Stadshuset i Stockholm den 6 november.

– Vi hade ett väldigt bra samarbete med Svea förra året och det känns väldigt bra att få fortsätta jobba med henne, säger  Elisabeth Thörnsten, projektledare för 100-wattaren och informationsansvarig på Sveriges Annonsörer.

Svea Fröjd:

– Det känns jättestimulerande att få göra det här. Det är ett hedersfullt uppdrag. Jag fick äran att jobba med galan i fjol och det gick bra då. Nu ska vi försöka att göra den ännu bättre.

Hur går det i övrigt för Titan Event, hur ser det ut på kundsidan?
– Vi har goda relationer med näringslivet. Vi har inte hållit på så länge, vi sjösatte verksamheten i somras.

Artisten Veronica Maggio kommer att uppträda på galan, men det är ännu inte klart med programledare. Förra året leddes galan av Renée Nyberg.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.