Reklam
15 kreativa trender som dominerat i begynnande lågkonjunktur
RAPPORT. Krig, lågkonjunktur och postpandemi. Världen är mer osäker än någonsin. För att få en kompass framåt måste vi också blicka bakåt, summera och reflektera. Därför har Resumé utkristalliserat ett gäng trender som dominerat kreativ marknadsföring det senaste året. Och gett effekt.
Publicerad: 22 april 2023, 05:30
Ett axplock av marknadskommunikationen som är drivande i trenderna.
Foto: Montage: Yasmine Winberg
Från en förlamande pandemi till ett omstörtade år med krig i närområdet, ett regimskifte i Sverige, en begynnande lågkonjunktur och prisökningar som för många är svåra att hantera.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.