Reklam
30 mest lästa på Resumé under 2021
Publicerad: 30 december 2021, 13:15
Foto: Eoneren
Från Ica till.. Ica. Ja, Ica-Stig har tydligt dominerat under 2021, men även Starbucks, Pablo Escobar och Klarna har väckt intresse. Här är Resumés 30 mest lästa artiklar 2021.
1. Ica släpper ledtrådar om nya Ica-Stig
2. Lidl ”välkomnar” Ica-Stig – hyllas i sociala medier
3. Nya ledtrådar i Icas senaste film – Ica-Stig ersätts av en man
4. Tack för kaffet – därför floppade Starbucks i Sverige
5. Resumés redaktion tippar nya Ica-Stig
6. Uppgifter: en miljon kronor för att Ica-Stig ska visa din produkt i tv
7. Frank Hollingworth: Ja, Ica-såpan har hängt löst
8. De äger Pablo Escobars varumärke – stämmer Klarna: ”De har pajat vårt förtroende”
9. Stormade Kapitolium med inpasseringsbricka runt halsen – nu får direktmarknadsföraren sparken
10. Efter bytet av Ica-Stig: Nya duon möts av kraftig kritik på Facebook
LÄS OCKSÅ
■ Det här läste vi mest om under 2021 – men varför?
■ Resumé tipsar: Här är artiklarna 2021 som du inte får missa
11. Bianca Ingrossos mensfilm delar publiken – varumärket stänger kommentarsfältet efter hat
12. Ica-Stig möter Ica-Stig i senaste reklamfilmen
14. Därför skrotas varumärket Comhem
16. King om Loa Falkmans avhopp: ”En James Bond-roll”
17. Zeke Tastas: ”Jag sa upp mig efter tre timmar på Klarna”
18. Resumé listar Sveriges 10 bästa reklamfilmer genom tiderna
19. Här är byråerna som betalar högst och lägst lön (kika på den här listan innan du byter jobb)
20. Tele2 och Com Hem slås ihop – blir ett varumärke
21. Åhléns stora utmaning – att våga välja väg
22. När tänker politiker och myndigheter stoppa det oavlönade barnarbetet?
23. Burger King lanserar retroinspirerad identitet – största omprofileringen på 20 år
24. Så mycket tjänar stjärnorna i Ica-reklamen
25. Fattar du inte heller exakt vad cookiedöden innebär? Vi smular ner den steg-för-steg
26. Systembolaget öppnar pop up-butiken ”Ölstudion” – ska sälja kyld öl
27. Vad sägs om att sluta använda h-ordet?
28. Nej, hållbarhetskommunikation är inte som all annan kommunikation
29. Lidl satsar på sneakers – och gör succé: ”Innebörden av varumärket har förändrats”