Reklam
40 kreativa svar – här är nulägesanalysen av svensk reklam 2023
Publicerad: 17 april 2023, 12:26
Kreatörerna säger sitt om framtiden Foto: Anna Rut Fridholm.
Åtta svenska kreatörer ger sin nulägesanalys.
Om livet, konsten och vad som är bra med svensk marknadskommunikation 2023.
Ämnen i artikeln:
ToppnyheterHappy SocksAnna QvennerstedtPassion LabF&BPostKnakJan LindforssOatlyReklamBA
Billy Andersson
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.
Redan prenumerant? Logga in