Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 5 september 2014, 08:42
I samband med lanseringen av Logitechs nya spelmus startar en utmaning där du som gamer får möjlighet att spela mot den amerikanska e-sportsstjärnan Spencer HIKO Martin från spelnätverket Cloud 9. Kampanjen är en vidareutveckling av Actionists vårkampanj för Logitech.
Ämnen i artikeln:
ActionistLogitech fortsätter utveckla vårkampanjen som svenska Online Action Marketing-byrån Actionist tagit fram. Under lanseringen av en ny spelmus presenterade Logitech ytterligare en spelutmaning på sajten game-enough.com där man har möjlighet att utmana den amerikanska e-sportsstjärnan Spencer HIKO Martin från spelnätverket Cloud 9. De tävlande kan vinna spelmöss från Logitech och biljetter till Dreamhack.
– Actionist har levererat mätbara resultat och överträffat förväntningarna vid tidigare kampanj och därför är de ett naturligt val, säger Christina Holmberg, marknadschef på Logitech Norden & Baltikum, i ett pressmeddelande.
Arbetsgrupp Actionist:
Marie Thall, Projektledare
Sofia Litsander, Produktionsledare
Jörgen Hansson, Utvecklare
Alexander Lukas Hederby, Art Director
Andrea Sachs, Copywriter
Susanna Sköld
Ämnen i artikeln:
Actionist