Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 17 december 2013, 10:24
Anna Stinger, marknadschef Åhléns.
Åhléns bryter med We Are Group och anlitar i stället Forsman & Bodenfors. Arbetet med ett helt nytt kommunikationskoncept har redan påbörjats.
I går avslöjade Resumé att samarbetet mellan Forsman & Bodenfors och Liseberg avslutas.
F&B kan trösta sig med en ny, större kund – Åhléns.
Samarbetet har redan inletts.
– Vi ska flytta fram våra positioner och utveckla ett helt nytt kommunikationskoncept för Åhléns. Det känns väldigt spännande att vi har med oss Forsman & Bodenfors på den resan, säger Anna Stinger, marknadschef Åhléns, i ett pressmeddelande.
– För oss är Åhléns en drömkund och ett varumärke som alla svenskar har en relation till. Vi ser verkligen fram emot att jobba tillsammans med Åhléns, säger Susanna Glenndahl Thorslund, projektledare Forsman & Bodenfors.
Magnus Helander