Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Åhléns väljer F&B

Publicerad: 17 december 2013, 10:24

Anna Stinger, marknadschef Åhléns.

Åhléns bryter med We Are Group och anlitar i stället Forsman & Bodenfors. Arbetet med ett helt nytt kommunikationskoncept har redan påbörjats.


Ämnen i artikeln:

Anna StingerÅhlénsWe Are GroupForsman & Bodenfors

I går avslöjade Resumé att samarbetet mellan Forsman & Bodenfors och Liseberg avslutas.

F&B kan trösta sig med en ny, större kund – Åhléns.

Samarbetet har redan inletts.

– Vi ska flytta fram våra positioner och utveckla ett helt nytt kommunikationskoncept för Åhléns. Det känns väldigt spännande att vi har med oss Forsman & Bodenfors på den resan, säger Anna Stinger, marknadschef Åhléns, i ett pressmeddelande.

– För oss är Åhléns en drömkund och ett varumärke som alla svenskar har en relation till.  Vi ser verkligen fram emot att jobba tillsammans med Åhléns, säger Susanna Glenndahl Thorslund, projektledare Forsman & Bodenfors.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.