Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Åkestam Holst-framgång i Promo

Publicerad: 16 juni 2013, 13:22

Sverige har totalt tio nomineringar i kategorin Promo & activation. Fyra av dem går till Åkestam Holst.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Åkestam Holst ligger bra till i Promo & activation. De har fyra nomineringar i kategorin: två av dem är för Pressbyrån och kampanjen "The hot stamp" vilken i Sverige gick under namnet "Färskhetsbeviset. De andra två nomineringarna är för Posten och Swebus.

RBK har två nomineringar för sitt "Natalia project", vilket betyder att kampanjen nu har fem nomineringar totalt sett.

Här är alla svenska nomineringar i kategorin:

   KampanjKundByråTHE HOT STAMPPRESSBYRÅNÅKESTAM HOLST StockholmTHE TRAIN SWITCHSWEBUSÅKESTAM HOLST StockholmTHE PARCEL MEMORYTHE SWEDISH POSTÅKESTAM HOLST StockholmTHE HOT STAMPPRESSBYRÅNÅKESTAM HOLST StockholmXPERIA SODA STUNTSONY MOBILECP+B GothenburgYOU'LL NEVER WEAR THAT AGAINSTOCKHOLMS STADSMISSIONDDB STOCKHOLMNATALIA PROJECTCIVIL RIGHTS DEFENDERSRBK COMMUNICATION StockholmNATALIA PROJECTCIVIL RIGHTS DEFENDERSRBK COMMUNICATION StockholmTHE WORLD'S MOST VALUABLE ADMODERN MUSEEUMTBWA\STOCKHOLMTOOLPOOLMALMÖ JÄRNHANDELTHE FAN CLUB Malmo

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.