söndag28 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Åkestam Holst kopierar branschens bästa kreatörer

Publicerad: 2 september 2009, 09:29

Ett kärt återseende?
Ett 40-tal av Sveriges ledande kreatörer får i veckan en påminnelse om varför de är bäst på DR.
En plagierad kampanj blir deras inbjudan till Guldlådan.

Ämnen i artikeln:

GuldlådanÅkestam HolstPostenReklam

PW

Peter Willebrand


Weeds – Le Bureaus kampanj för TV6.

Rickard Villard, Sandra Beijer, Linus Östholm, Rosita Johnson, Johan Holmström, Tobias Carlson och Jonas Wittmark
Kolla posten i veckan!
Åkestam Holst och Posten har skräddarsytt er personlig inbjudan till Postens DR-tävling Guldlådan: era succékampanjer – lätt modifierade– i retur.

– Direktreklamens styrka ligger i de kreativa möjligheter mediet ger; möjlighet till selektering, det fysiska utskicket som kan stimulera alla sinnen och att direktreklam tas emot på mottagarens villkor. De som fått inbjudan är alla duktiga kreatörer som har utnyttjat direktreklamens fördelar på bästa sätt och därför vill vi nu hylla dem genom denna lite speciella inbjudan, säger Carin Ivrell, ansvarig för Guldlådan, i en kommentar.

Guldlådan avgörs 16 november.

Årets bästa DR koras i fem olika kategorier:  
- effekt
- lojalitet
- kreativitet
- ODR
- Reklamskolor

Arbetsgrupp

Åkestam Holst: Åke Stamholst
Arbetsgrupp Posten: Sarah Kullin, Nizze Gustafsson, Carin Ivrell, Nina Backheden, Titti Rapp

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev