Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Åkestam Holsts vinstchans i creative data

Publicerad: 19 Juni 2017, 07:36

"Ikea retail therapy" får ytterligare en nominering i Cannes Lions-kategorin creative data.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2017ReklambyråerÅkestam HolstCannes Lions

I fjol vann Sverige sitt allra första lejon i den två år gamla kategorin creative data, som ska belöna kreativitet som har skapats av data. Då stod Kärnhusets "The train brain" som vinnare.

I år får vi "bara" en nominering, för Åkestam Holsts "Ikea retail therapy". Hittills blir det kampanjens tionde nominering i tävlingen.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.