Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Allt blir bättre

Publicerad: 20 November 2009, 14:02

Lowe Brindfors gör en ny kampanj för Rädda Barnen för att sprida hopp och framtidstro. Budskapet är att barns villkor i världen faktiskt har förbättrats.


Ämnen i artikeln:

Lowe BrindforsKampanjer på GRädda Barnen

Rädda Barnen har jobbat med att förbättra barns levnadsvillkor i världen i 90 år. Nu vill man berätta att det arbetet faktiskt ger resultat.

Kampanjen berör tre ämnen: barnaga, barnadödlighet och skolgång, där utvecklingen har gått till det bättre för barnen.

Kampanjen ska gå i tv, print och som banner.

Fakta

Kund: Rädda Barnen
Byrå: Lowe Brindfors
Uppdragsgivare: Louise Gauffin och Agneta Wennerström Nobel
Arbetsgrupp: Rickard Villard och Martin Bartholf cd, Pelle Lundquist och Emmeli Österdahl ad, Henning Wijkmark copy, Anna Laestadius projektledare, Anna Tanser-Wohlin produktionsledare, Ola Lanteli formgivare, Mehrnaz Bejne planner
Produktionsbolag: Stiller Studios

Ulrika Fjällborg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.