Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag21.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Anja och Filippa i Arlas kampanj för öppenhet

Publicerad: 30 juli 2015, 08:10

Anja Persson och Filippa Rådin tillsammans med parets nyfödde son

Visar upp sonen i en film med budskap om tolerans och hållbarhet. Skänker arvodet till Barncancerfonden.


Ämnen i artikeln:

ArlaAnja Pärson

Arlas film med namnet "Landet Ekomjölk" med Anja Pärson och Filippa Rådin spelades in dagarna efter nedkomsten av parets andra gemensamma barn.

- Vi känner oss stolta över att medverka i den här otroligt fina och positiva reklamfilmen, säger Anja Pärson i en kommentar.

I filmen berättar Anja Pärson om "ett sverige före  ekologisk mjölk där män inte kramade varandra".

Budskapet? Det var inte bättre förr.

– Människor har blivit mer medvetna på alla plan, inte minst vad gäller miljö och klimat, och det märks i försäljningen av ekologisk mjölk. Men det handlar också om en medvetenhet kring vilken typ av samhälle vi strävar efter och vill ha i stort. Anja och Filippa är ett jättebra exempel på en familj som är en del av det nya, moderna Sverige. Det kallar vi för "Landet Ekomjölk", säger Ann Freudenthal, marknadsansvarig för ekologiska produkter på Arla.

Anja Pärson och Filippa Rådin har valt att skänka arvodet från Arla till Barncancerfonden.

Se filmen här:

Mika Wallgren

Ämnen i artikeln:

ArlaAnja Pärson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.