Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

ANR BBDO låter en amerikan leva svenskt

Publicerad: 20 Januari 2014, 13:56

Genom att låta en amerikan leva "svenskt" vill ANR BBDO lyfta nyttan med det svenska modellen med kollektivavtal i en kampanj för TCO


– Filmens huvudkaraktär är en rik och trendkänslig amerikan i L.A. Han har tidigare testat många trender men nu fastnat för den nya livsstilen "Like a Swede". Även om han inte förstått alla detaljer så har han förstått så mycket som att det innebär många fördelar att leva "Like a Swede" säger Maria Sandberg på ANR BBDO.

Med "Like a Swede" vill TCO och ANR BBDO få unga svenskar, att lära sig mer om den unika modell som särskiljer Sverige från nästintill alla andra länder i världen - den svenska partsmodellen.

Förutom filmen har ANR BBDO också byggt en kampanjsajt.

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.