Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Appen som faller media-juryn i smaken

Publicerad: 22 Juni 2015, 07:43

Audis "Svenska snöräddare"

Den har redan nominerats i Mobile och Direct. Audis och Åkestam Holsts "Svenska snöräddare" kan också vinna i Media.


Ämnen i artikeln:

Cannes LionsCannes Lions 2015

Cannes Lions Media-kategori belönar de kampanjer som smartast har använt sig olika medieslag. I år har 294 bidrag nominerats och åtta av dem kommer från Sverige. Flest vinstchanser har Åkestam Holst och Audi (två stycken) för sin applikation "Svenska snöräddare".

Här är de svenska vinstchanserna:

   KampanjKundByråFRUIT MATCHMcDONALD´SOMD Stockholm/DDB StockholmBOSSE'S MILKLIDL DISCOUNT FOOD STOREINGO StockholmSCANDIC TO GOSCANDIC HOTELSPRIME Stockholm805 MILLION NAMESUNITED NATIONS WORLD FOOD PROGRAMMEFORSMAN & BODENFORS GothenburgTHE SWEDISH SNOW RESCUERSAUDIÅKESTAM HOLST StockholmUNITED TRANSLATORS OF   SYDSVENSKANSYDSVENSKAN DAILY NEWSTHE FAN CLUB MalmoPRESS PLAY TO GIVEUNICEF SWEDEN AND ABBA THE MUSEUMEDELMAN DEPORTIVO StockholmTHE SWEDISH SNOW RESCUERSAUDIÅKESTAM HOLST Stockholm

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.