Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

B-Reel i ny kampanj för B&O Play

Publicerad: 27 April 2017, 08:12

Foto: Kampanjbild

B&O Play utforskar den portabla musikens möjligheter i ny kampanj från B-Reel Creative.


Ämnen i artikeln:

B-ReelReklamB-reel films

B&O Play, dotterbolag till Bang & Olufsen, riktar sig till en yngre, och kanske inte lika köpstark målgrupp, som moderbolaget. I en ny global kampanj, framtagen av B-Reel Creative, lanserar de bluetooth-högtalaren Beoplay P2 och visar hur användare kan integrera musiken i vardagssituationer.

– Vi vill uppmärksamma högtalarens alla inbyggda egenskaper och samtidigt inspirera till att skapa och kommentera med musik, säger Viktor Arve, ad på B-Reel.

B-Reel är strategisk och kreativ partner till B&O Play sedan 2015. Filmen är regisserad av Lina Söderström på BRF.

– Beoplay P2 smälter samman med sin omgivning. Den förändrar din sinnesstämning och stunden, säger Jens Jermiin, global marknadschef för B&O PLAY.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

B-ReelReklamB-reel films

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.