Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Bäst i Norge igen

Publicerad: 12 oktober 2011, 06:01

Try Reklamebyrå är bäst i Norge – igen. I går utsågs byrån till årets Byråprofil för nionde året i rad.


Ämnen i artikeln:

Try

Kjetil Try.

Det är norska reklambranschens tidning Kampanje som arrangerar priset Byråprofil.
Bäst byrå utses genom att norska annonsörer rankar de inhemska byråerna.

I går presenterades vinnaren vid Den Store Annonsørdagen i Oslo. Byråns grundare och chef Kjetil Try utsågs även som mest kreativ i reklambranschen.

I går fick han hålla tacktal för nionde gången och han utesluter inte, med ett leende, att han kan hämta hem priset även för tionde gången.
– Vi har inga planer på att bli sämre nästa år men det finns många bra byråer där ute. Det var en lättnad att vi fick priset i år men efter nio år har det blivit svårare att vara ödmjuk, sa Kjetil Try vid prisceremonin.

På andra plats i rankningen kom SMFB som är delägd av Forsman & Bodenfors.

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Try

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.