Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Bättre syn- för ett aktivt liv

Publicerad: 14 Januari 2010, 16:27

Falck & co gör en ny kampanj gör ögonbehandlingkedjan Memira. Kampanjen går upp imorgon, fredag.


Ämnen i artikeln:

Falck & Co

Memira ögonklinik är nordens största kedja för ögonbehandlingar med 42 kliniker runtom i Europa. Falk & co har tidigare gjort reklam för kedjan, denna gång är fokus inställt på aktiva personer, bland dem skidåkare som illustreras i kampanjen.
– Målgruppen för att genomgå en ögonbehandling är främst de som vill leva sina liv utan begränsningar, vilket gör aktiva människor till en prioriterad målgrupp, säger Anders Frisk, Planner på Falck & Co.

Utöver kampanjen som går i resemagasin har Falck & Co tagit fram en ny grafisk profil, foldrar, kampanjsida, hemsida och klinikmaterial åt Memira.

Uppdragsgivare: Minette Hjorth, Markus Fernlund
Arbetsgruppen Falck & Co: Christian Falck, projektledare, Anders Frisk, planner Mats Holland, cd Daniel Philipson, ad Svante Heiding, copy, Stefan Holmer, produktionsledare.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

Falck & Co

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.