Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Begäret i centrum när NK höstkampanjar

Publicerad: 21 Augusti 2013, 10:01

Passion för kvalitetsshopping står i centrum när Garbergs höstkampanj för Nordiska Kompaniets drar igång.


Ämnen i artikeln:

Ibeyo StudioGarbergs

Under parollen Höstbegär manifesteras att det är helt i sin ordning att vara hysteriskt förälskad i lyxiga skor eller besatt av hattar. Lycka är lycka oavsett orsak och det är bland alla höstnyheter och all kunskap på NK du har störst chans att hitta den.

I reklamkampanjen skapad av Garbergs dramatiseras begäret.

– Shoppingupplevelsen har alltid varit NK:s signum, ända sedan 1902 när varuhuset grundades. I höstens kampanj vill vi att kärleken och passionen till höstens nyheter ska få ta extra mycket plats. På NK ska man kunna stilla sina mesta shoppingbegär, säger Daniel Stipich, marknadschef på Nordiska Kompaniet.

Under höstkampanjen lanseras även NK Smakråd - några av NK:s mest passionerade och engagerade säljare, utvalda för att representera i princip samtliga varuområden i varuhuset. NK Smakråd finns på plats i varuhuset för att bjuda alla NK:s kunder på en personlig och extra minnesvärd shoppingupplevelse.

Reklambyrå: Garbergs
PR-byrå: IBEYOSTUDIO
Skyltfönster och varuhus: JoAnn Tan Studio/Decolab

Krister Berntsson


Ämnen i artikeln:

Ibeyo StudioGarbergs

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.