söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Berghs tar hjälp av allmänheten

Publicerad: 14 maj 2012, 11:58

Great Minds Don´t Think Alike. Så lyder namnet på Berghs slututställning. Nu tar reklamskolan hjälp av allmänheten för att få fram bästa idén om hur uställningen ska marknadsföras.

Ämnen i artikeln:

Berghs School of Communication

KB

Karl-Johan Byttner


50 000 kronor.  Så mycket pengar bortskänkes på Blocket till den som  kommer på den allra bästa idén för att lansera Berghs slututställning  Great Minds Don´t Think Alike:

– Precis som temat anyder så tänker vi alla olika, och därför vill vi  öppna för idéer från andra än oss själva. Vi vill uppmana flera personer  att testa sin kreativitet och få upp ögonen för Berghs, säger Gustav  Hamdahl, som är en av de studenter som ansvarar för slututställningen i  en kommentar.

Annonsen ligger ute till den 18 maj och för mer information om tävlingen gå in på: www.berghsgradshow.se/hjalp-oss.php

Berghs utställning Great Minds Don´t Think Alike är öppen för allmänheten den 26-27 maj.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev