Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Berghs tar hjälp av allmänheten

Publicerad: 14 maj 2012, 11:58

Great Minds Don´t Think Alike. Så lyder namnet på Berghs slututställning. Nu tar reklamskolan hjälp av allmänheten för att få fram bästa idén om hur uställningen ska marknadsföras.


Ämnen i artikeln:

Berghs

50 000 kronor.  Så mycket pengar bortskänkes på Blocket till den som  kommer på den allra bästa idén för att lansera Berghs slututställning  Great Minds Don´t Think Alike:

– Precis som temat anyder så tänker vi alla olika, och därför vill vi  öppna för idéer från andra än oss själva. Vi vill uppmana flera personer  att testa sin kreativitet och få upp ögonen för Berghs, säger Gustav  Hamdahl, som är en av de studenter som ansvarar för slututställningen i  en kommentar.

Annonsen ligger ute till den 18 maj och för mer information om tävlingen gå in på: www.berghsgradshow.se/hjalp-oss.php

Berghs utställning Great Minds Don´t Think Alike är öppen för allmänheten den 26-27 maj.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Berghs

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.