Reklam
Berghs tar hjälp av allmänheten
Publicerad: 14 maj 2012, 11:58
Great Minds Don´t Think Alike. Så lyder namnet på Berghs slututställning. Nu tar reklamskolan hjälp av allmänheten för att få fram bästa idén om hur uställningen ska marknadsföras.
Ämnen i artikeln:
Berghs School of CommunicationKB
Karl-Johan Byttner
50 000 kronor. Så mycket pengar bortskänkes på Blocket till den som kommer på den allra bästa idén för att lansera Berghs slututställning Great Minds Don´t Think Alike:
– Precis som temat anyder så tänker vi alla olika, och därför vill vi öppna för idéer från andra än oss själva. Vi vill uppmana flera personer att testa sin kreativitet och få upp ögonen för Berghs, säger Gustav Hamdahl, som är en av de studenter som ansvarar för slututställningen i en kommentar.
Annonsen ligger ute till den 18 maj och för mer information om tävlingen gå in på: www.berghsgradshow.se/hjalp-oss.php
Berghs utställning Great Minds Don´t Think Alike är öppen för allmänheten den 26-27 maj.