Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

BerntzonBylund ska boosta Schibsted

Publicerad: 26 april 2013, 07:43

Kampanjbild Schibsted.

Reklambyrån BerntzonBylunds lokala kampanj för Schibsted fokuserar på mediekoncernen som varumärke.


Ämnen i artikeln:

SchibstedBerntzonBylund

Den första lokala kampanjen för Schibsted Sverige är nu på ingång, framtagen med hjälp av reklambyrån BerntzonBylund. Den är ett projekt med fokus på varumärkesbyggande.

Kampanjen kommer att gå i Aftonbladet, Svenska Dagbladet och online på många av Schibsteds webbplatser.

– Vi har många olika målgrupper och utifrån ett talangperspektiv är givetvis alla briljanta personer som vi ska anställa framöver otroligt viktiga, säger Håkan Halvarsson, hr director på Schibsted Sverige.

Uppdragsgivare:

Håkan Halvarsson, HR Director

Arbetsgrupp BerntzonBylund:

Hans Bylund, creative director

Martin Stadhammar, copywriter

Yasin Lekorchi, art director

Carin Larsson, produktionsledare

Isa Svärd, design/original

Linda Myrin

Ämnen i artikeln:

SchibstedBerntzonBylund

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News