Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 23 september 2016, 12:07
Erik och Annas distansförhållande ballar ur i Forsman & Bodenfors nya filmer för PostNord.
E-handel är ett stort fokusområde på PostNord. Därför är det naturligt att bolaget lyfter fram sin palett av tjänster på området i deras nya nordiska kampanj. Här möter vi karaktärerna Erik och Anna som skickar allt mer bisarra gåvor till varandra som bevis för deras kärlek.
– De här filmerna visar bredden i vårt erbjudande. Sedan i somras uppträder vi under ett gemensamt varumärke i alla de nordiska länderna. Kampanjen är ett första steg i att öka den nordiska profilen med fokus på logistik och e-commerce, säger Tobias Wagner, varumärkes- och marknadskommunikationschef på PostNord i en kommentar.
Byrån som ligger bakom är Forsman & Bodenfors. De har anlitat Bacon-regissören Bart Timmer som slog igenom med den uppmärksammade Heineken-kampanjen "The closet".
Här är de två första filmerna av totalt sju:
Fredrik Thambert