Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 20 Februari 2013, 08:45
Bizkits vd Johan Eidmann
Philips TV nu valt att samarbeta med mediebyrån Bizkit Wisely i de fyra nordiska länderna. Bizkit kommer att ansvara för strategi och koordinering av media i länderna.
Ämnen i artikeln:
Bizkit Wisely– Det är viktigt för oss på Philips TV att ha en byrå som kan hjälpa oss att maximera samspelet mellan digitala medier och off-line medier, och jag vet sedan tidigare erfarenheter av Bizkit Wisely att de är skickliga på att leverera just det, säger Joakim Örnstig, nordisk marknadsdirektör på Philips TV/TP Vision.
– Det är klart att vi är glada och stolta att i hård konkurrens med andra mediebyråer komma ut som bäst och få samarbeta Philips säger Johan Eidmann VD på Bizkit Wisely. Det här är ett jättekul kvitto på hur väl vår nordiska verksamhet fungerar. Vi får här också möjligheten att jobba med bra och professionella människor.
Bizkit ihop med den digitala systerbyrån Wisely är en svensk hybrid mediebyrå med ca 40 medarbetare och omsätter ca 700 mkr..
Krister Berntsson
Ämnen i artikeln:
Bizkit Wisely