Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Bombay Sapphire i hyllning till kreativiteten

Publicerad: 22 Augusti 2019, 11:57

Blir du inspirerad till att göra kreativa stordåd av Bombay Saphires senaste storsatsning?


Ämnen i artikeln:

Reklam

I dagarna har ginvarumärket Bombay Saphire lanserat sin senaste kampanj, en kampanj man kallar ett "stridsrop för det kreativa uttrycket". Totalt har man lagt 20 miljoner dollar på kampanjen, som utöver en film även kommer att gå utomhus.

Varumärket har även inlett ett samarbete med Global Street Art och den hajpade streetwearsajten Hypebeast som tillsammans målat fyra väggmålningar i London, Manchester, Brighton och Edinburgh samt kommer anordna events kopplade till kampanjen i över 20 städer.

– I den här kampanjen har vi satt kreativiteten i centrum genom att jobba tillsammans med kreatörer som själva får berätta om deras kreativa uppvaknande i en visuellt tilltalande film, säger Victoria Morris, global vice president på Bombay Sapphire.

Kampanjen är en del av Bombay Sapphires koncept "Stir Creativity".

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.