Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

måndag17.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Bönnelyches franska lycka

Publicerad: 15 december 2011, 09:21

Lars Bönnelyche, nordiskt ansvarig på Tre Kronor Media och Reklam

Foto: Resumé.

Tre Kronor Media & Reklam har fått uppdraget att lansera den franska researrangören Club Med på den nordiska marknaden.


Ämnen i artikeln:

Tre kronor media & reklam

Målet är att Club Med på fyra år ska etablera sig i norden. Först ut är Sverige, där Tre Kronor redan upprättat en hemsida.

– Som gammal trogen Club Med-resenär känns det extra speciellt att få detta ansvar och förtroende, och vi ser verkligen fram emot samarbetet, säger Lars Bönnelyche, nordiskt ansvarig på Tre Kronor Media och Reklam.

I lanseringen ingår även PR, där Tre Kronor samarbetar med Lebona.

Tre Kronors omsättning steg från 127 miljoner kronor till 141 miljoner  kronor mellan 2009 och 2010. I år startade Tre Kronor även nya mediebyrån  CCCP.

Tre Kronor har gått från 19 till 36 medarbetare i år. Och fler ska det bli nästa år.

Tre Kronor ägs av börsnoterade United Communications Partner, som omsatte 126 miljoner kronor i fjol.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Tre kronor media & reklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.