Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 10 maj 2011, 08:08
Bonnier Tidskrifter går in som huvudsponsor för Berghs slututställning.
Temat för årets utställning är ”Rädslan att misslyckas”.
– Att inte vara rädd för att misslyckas ligger i linje med hur vi själva tänker inom Bonnier, säger Camilla Hedin, Affärsområdeschef på Bonnier Tidskrifter, i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
Berghs School of CommunicationCamilla Hedin Foto: Julie Nilsson
Berghs avgångstudenter ställer ut sina examensprojekt 26-29 maj i utställning med temat ”Rädslan att misslyckas”. Bonnier Tidskrifter är i år utställningens huvudsponsor.
– Vi är med som sponsor i år för att vi tycker att deras tema är väldigt intressant. Att inte vara rädd för att misslyckas ligger i linje med hur vi själva tänker inom Bonnier. För att lyckas krävs mycket mod och framför allt att inte låta sig begränsas av rädslan för att misslyckas, säger Camilla Hedin.
Även på Berghs är man glad över samarbetet med Bonnier Tidskrifter.
– Vi är väldigt glada över det här samarbetet, vilket gör det möjligt för oss att arrangera den bästa möjliga slututställning på Berghs, säger Johan Rude projektledare för Berghs slututställning 2011, i pressmeddelandet.
Christian Ström
Ämnen i artikeln:
Berghs School of Communication