Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

”Bortskämda generationen” om sina digitala vanor

Publicerad: 10 december 2013, 06:57

Här berättar den ”bortskämda generationen” om sina framtida dititala vanor.
Filmen ingår i TeliaSoneras fiberkampanj för USA.


Ämnen i artikeln:

TeliaSoneraSocial ClubHilanders

Telia Sonera International Carrier säljer nätkapacitet över landgränser till nätoperatörer. Nu går man ut i en kampanj, med anledningen av satsningen i USA där man adderar 18 500 kilometer fiber.

Idén har tagits fram av Hilanders. Social Clubs Philippe Tempelman har regisserat filmen där den ”bortskämda generationen” berättar om sina framtida dititala vanor – vanor som kräver snabb, säker fiberuppkoppling.

– Eftersom filmen är avsedd för den amerikanska marknaden så såg vi det som självklart att spela in filmen i USA. Valet föll på Los Angeles eftersom det är en stad som erbjuder tillsynes obegränsat med skådespelar-talanger, intressanta karaktärer och spännande locations, säger Philippe Tempelman i ett pressmeddelande.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.