Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Bosse och Zlatan kan vinna i Promo

Publicerad: 21 Juni 2015, 07:51

Nomineringarna i Promo & Activation har offentliggjorts. De svenska byråerna har fem bidrag med på shortlist.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2015Cannes Lions

Cannes Lions drar igång under söndagen med flera nomineringssläpp. En av kategorierna är Promo & Activation, där totalt 300 kampanjer har hamnat på shortlist.

Av dessa kommer fem stycken från svenska byråer. Bland annat "Bosses mjölk" av INGO för Lidl och hyllade "805 million names" med Zlatan Ibrahimovic. Bidragen i fråga är:

    KampanjKundByråCHARITY ARCADESWEDAVIA SWEDISH AIRPORTSÅKESTAM HOLST StockholmSCANDIC TO GOSCANDIC HOTELSPRIME StockholmBOSSE'S MILKLIDL DISCOUNT FOOD STOREINGO StockholmTHE SWEDISH SNOW RESCUERSAUDIÅKESTAM HOLST Stockholm805 MILLION NAMESUNITED NATIONS WORLD FOOD PROGRAMMEFORSMAN & BODENFORS Gothenburg

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.