Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Box Experience till Trackster

Publicerad: 19 Januari 2011, 07:56

Trackster har fått upplevelseföretaget Box Experience som kund. Fört ut ska byårn ta fram ett nytt koncept för att sätta kunden på kartan.


Ämnen i artikeln:

Trackster

Syftet med det nya samarbetet är att positionera Box Experience som ett upplevelseföretag där man får ”bättre och mer unika upplevelser”. Det handlar bland annat om att bygga lojalitet med hjälp av direktkommunikation.

- Vi ska kommunicera att Box Experiences upplevelser faktiskt är bättre än   konkurrenternas genom att vara mer riktade, kvalitativa och relevanta, för att på så sätt bygga lojalitet hos kunderna. Detta kan vi göra genom att fokusera både geografiskt, målgruppsmässigt och kanalmässigt via till exempel direktkommunikation, säger Adam Lundberg, projektledare på Trackster i ett pressmeddelande.

Uppdraget gick till byrån genom en pitch. Box Experience förklarar varför valet föll på Trackster:

- Vi valde Trackster därför att de presenterade ett tankesätt och en lösning som visade att de har förstått våra behov. De visade prov på riktad, nyskapande kommunikation som passade oss och vår syn på hur vi ska arbeta i framtiden. Trackster har en gedigen kunskap när det gäller att skapa lojalitet och har en vinnande struktur i sitt arbete. Dessutom presenterade man ett sammansvetsat och trevligt team. Vi känner trygghet i valet av Trackster som partner såväl strategiskt som kreativt, säger vd:n Jonas Persson i en kommentar.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Trackster

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.