Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

lördag08.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Bra skärpa i Smarteyes reklamfilm

Publicerad: 2 maj 2013, 12:35

Artisten Pernilla Andersson är först ut att marknadsföra glasögon i Smarteyes nya kampanj, signerad Åkestam Holst.


Ämnen i artikeln:

Smarteyes

”Musiker är ofta de som först tar till sig nya modetrender. Så även när det gäller glasögon. Därför har Smarteyes valt att engagera kända musiker med personlig stil. Först ut är artisten Pernilla Andersson”, skriver Smarteyes i ett pressmeddelande.

– Vi tycker att vi skapat ett  spännande koncept där vi nu i steg ett tydligt etablerar vår idé på  marknaden och ska öka kännedomen om Smarteyes.  Pernilla är en respektfull och stark personlighet, helt enkelt perfekt  för oss och den målgrupp vi vill nå. Dessutom har vi flera riktigt  roliga och intressanta samarbetsformer på gång, men med vem eller vilka  vill vi inte avslöja i nuläget, säger Thomas Kusoffsky, marknadschef på Smarteyes.

Scream är mediebyrå för Smarteyes.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Smarteyes

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.