Reklam
Bra skärpa i Smarteyes reklamfilm
Publicerad: 2 maj 2013, 12:35
Artisten Pernilla Andersson är först ut att marknadsföra glasögon i Smarteyes nya kampanj, signerad Åkestam Holst.
Ämnen i artikeln:
SmarteyesMH
Magnus Helander
”Musiker är ofta de som först tar till sig nya modetrender. Så även när det gäller glasögon. Därför har Smarteyes valt att engagera kända musiker med personlig stil. Först ut är artisten Pernilla Andersson”, skriver Smarteyes i ett pressmeddelande.
– Vi tycker att vi skapat ett spännande koncept där vi nu i steg ett tydligt etablerar vår idé på marknaden och ska öka kännedomen om Smarteyes. Pernilla är en respektfull och stark personlighet, helt enkelt perfekt för oss och den målgrupp vi vill nå. Dessutom har vi flera riktigt roliga och intressanta samarbetsformer på gång, men med vem eller vilka vill vi inte avslöja i nuläget, säger Thomas Kusoffsky, marknadschef på Smarteyes.
Scream är mediebyrå för Smarteyes.