Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Brand Club – nyfödd byrå i Göteborg

Publicerad: 19 september 2013, 14:11

Från vänster: Daniel Erixson – varumärkesstrateg, Joakim Blomquist – CD, Jonas Hedeback – digital strateg och VD.

Foto: Pressbild.

En ny varumärkes- och kommunikationsbyrå är född. Namnet: Brand Club.


Efter att ha sagt upp sig från CP+B förra hösten började det klia i fingrarna för Jonas Hedeback igen. Tillsammans med Daniel Erixson och Joakim Blomquist har han nu startat varumärkes- och kommunikationsbyrån Brand Club i Göteborg.

– Med våra erfarenheter från både varumärkesbyrå och reklambyrå vill vi överbrygga glappet som ofta uppstår i överlämningen mellan de två, säger Jonas Hedeback, vd för Brand Club, som startades i augusti.

Enligt Jonas Hedeback, som även har ett förflutet från Daddy har gensvaret har hittills varit riktigt bra.

– Vi jobbar redan tillsammans med ett att antal kunder som exempelvis Husqvarna, Salinity och belysningsföretaget By Rydéns , samtidigt som vi är involverade i ett antal nykundsdiskussioner.

Byrån vill växa runt solida kundrelationer.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.